مرورگر اینترنتی سریع و قدرتمند Opera 11.0 Final
نوشته شده توسط : محمد

اپرا یکی از مرورگرهای مهم در سراسر وب می باشد که کاربران نسبتاً خوبی را در سراسر وب برای خود جمع کرده است. طبق آمار ارائه شده توسط StatCounter، اپرا در سراسر وب سهمی برابر با ۲٫۶۷% از بازار جهانی مرورگرهای وب را به خود اختصاص داده است، این مقدار در ایران برابر با ۴٫۳۳% است که اپرا را در رده سوم مرورگرهای محبوب ایرانیان قرار می‌دهد، رتبه اول اینترنت اکسپلورر و رتبه دوم متعلق به فایرفاکس است. امکانات جدید و بروز شده این مرورگر نسبت به نسخه قبلی را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

ویژگی های بروز شده در نسخه جدید :
- تغییر در پوسته‏ی برنامه : اختصاص یافتن فضای بیشتر برای نمایش صفحات .
- سازگاری با ویندوز ۷ با ظاهری جدید
- تغییر در رابط کاربری
- پشتیبانی از حالت Private Browsing : بدین معنی که شما در یک پنجره از مرورگر می‏توانید تب‏هایی از نوع Private داشته باشید و نیاز به تغییر در حالت مرورگر و یا بازکردن تب در پنجره‏ی جدید ندارید!
- موتور جاوا اسکریپت Carakan برای ایجاد سرعت بالاتر
- موتور رندر Presto 2.5: نسخه‏ی جدید موتور رندر اپرا یعنی Presto همراه با پشتیبانی از قابلیت‏های بیشتری از استانداردهای وب در این نسخه معرفی شده است. پشتیبانی از border-radius و CSS3 Transforms and Transitions و … نمونه‏ای از قابلیت‏های جدید هستند.

 لینک دانلود – 8.6 مگابایت

 پسورد: www.downloadha.com




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اینترنت , نرم افزار مرورگر وب , ,
:: برچسب‌ها: بهترین مرورگر , دانلود , دانلود Opera , دانلود مرورگر opera , دانلود مرورگر پر سرعت , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , دانلود نرم افزار مرورگر اينترنت , دانلود نسخه جديد اپرا , دانلود نسخه جدید اپرا , سریع ترین مرورگر , نرم افزار Opera , نسخه جدید opera ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: